Remember HoTH!

Mie imi place foarte mult sa filmez, dar si sa fac fotografii. Va prezint un film scurt metraj la care am colaborat si eu. Vizionare placuta.

17 gânduri despre „Remember HoTH!

    • imi place ..hai sa fac si pe critucul …in partea in care el coboara scarile si de da back ..era fain ( dupa mine ) daca filmai din fata , cu accent si pe picioare si dupa sa dai back , parca e alt efect sau cel putin asa imi pare mine …zic si eu dar nu ma pricep la de astea numai la comentat 😀 e fain si asta , abea astept sa-l vad finalizat si celalalt 🙂

      Apreciază

Opinii

