Daniela Cojocaru

Mulţi dintre voi îl ştiţi şi poate l-aţi şi rezolvat. Einstein spunea că 98% din populaţie nu este în stare să-l rezolve, dar asta era acum 100 de ani. De atunci s-a mai deşteptat lumea, zic io.  Eu am aflat de el în clasa a 9 a la ora de logică. Atunci mi-a luat cam jumătate de oră să-l fac. Nu mai ţineam minte răspunsul aşa că l-am mai făcut încă o dată acum. Mi-a luat mai mult ca data trecută :)):))

Dintre cei care nu îl ştiaţi sau aţi uitat rezolvarea, aveţi curaj?? Vă recomand o foaie şi-un pix. Să nu trişaţi!!!

Prezumtii:
1. exista 5 case fiecare de alta culoare
2. in fiecare casa locuieste o singura persoana fiecare de alta nationalitate.
3. fiecare locatar prefera o anumita bautura, fumeaza o anumita marca de tigari si detine un anumit animal de companie.
4. nici una din cele 5 persoane…

Vezi articol original 144 de cuvinte mai mult

Opinii

