Answer to…

Am citit postarea Claudiei si am decis sa ii dau un raspuns!

Eu nu stiu in ce categorie ma incadrez pentru ca nu consum alcool. Am luat decizia de a ma abtine de la aceasta licoare a lui Bachus, tocmai din cauza ca am asistat la betiile altora.  Vazand prin ce „chinuri” trec dupa betie, am decis ca nu vreau sa trec si eu prin asa ceva!

De ceva timp, in reclame, producatorii de bauturi alcoolice, transmit un sfat bautorilor: „Consumati alcool cu moderatie!” Citind acest lucru, am ajuns la urmatoarea concluzie. Omul ia acest sfat ca pe o regula si cum regulile sunt facute pentru a fi incalcate, el decide sa faca exact pe dos si atunci rezulta: NU CONSUMATI ALCOOL CU MODERATIE! Iar, de aici rezulta BETIA!

Depinde de fiecare cat alcool decide sa consume. Eu sper doar ca nu va ajunge sa venereze vasul de toaleta pentru ca este un real „prieten” la  betie si pentru ca este destul de mare ca sa ii incapa capul turmentat si ametit.

Asadar, multa bafta si beti cat sa va simtiti bine!

5 gânduri despre „Answer to…

Opinii

