Povestea blogului meu!

Ideea de a-mi crea propriul blog a venit atunci cand eram inca studenta. Faceam cursul de new-media si acolo am descoperit despre lumea online care era cuprinsa de fenomenul bloggingului. Initial, am fost doar curioasa si am inceput sa citesc pe ici pe colo despre ce este, de fapt, un blog. Dupa ce m-am pus la punct la capitolul teorie, am discutat cu un fost coleg care avea si el un blog. Nu a fost nevoie decat de putin timp pana sa imi creez propriul blog. Mai exact, o luna. Pentru mine, blogul a reprezentat la inceput, un experiment si partea practica de la Teza de Licenta. Imi aduc aminte, ca in studiul de caz am analizat, dupa capsorul meu mic si vesel, blogurile a doi oameni politici importanti la acea vreme: Adrian Nastase si Elena Udrea…Cat m-am mai chinuit…Am citit fiecare post pe parcursul a cinci luni, fiecare comentariu si am analizat pana si structura fiecarui blog in parte. In cazul in care sunteti curiosi sa stiti cine a iesit triumfator din confruntare, a fost blogul domnului Adrian Nastase. Vi-l recomand sa-l cititi. Va veti convinge ca este un blog de politician atipic!

La inceput, nu prea stiam ce anume trebuie sa postezi pe un blog. Din dorinta de a fi originala, am preferat sa nu trag cu ochiul la ceilallti vecini din blogosfera, insa treptat, am realizat ca este important sa existe o socializare si o comunicare permanenta intre noi bloggerii. Stiu ca este imposibil sa citim toate blogurile existente. dar e bine sa ne cream propriul grup de interactiune, adica, un fel de ceai social, plin de arome si atat de placut tuturor!

Chiar si dupa atata timp, inca ma mai bucur cand vad un comment. Sunt dependenta de atentia cititorilor si de comentariile lor! Nu stiu daca asta e bine…dar, hey, sunt o balanta, iar balanta vrea mereu sa fie in centrul atentiei!

Acum, dupa ce blogul meu a implinit doi anisori, am realizat faptul ca blogosfera este o mare FAMILIE si toti suntem frati si surori. ( Suna cam religios conceptul de frate si sora, dar mie imi place!)

Un blogger este un om cu idei si merita atentie pentru ca are doza suficienta de nebunie care il face sa iasa din anonimat!

4 gânduri despre „Povestea blogului meu!

Opinii

