Astazi

Astazi, am inteles cat de mult conteaza cand primesti o mana de ajutor. Nu conteaza cat de mare sau mic este ajutorul. Important este gestul.

Multi spun ca daca nu ai ambitie, nu faci nimic in viata. Din punctul meu de vedere, ambitia poate fi buna sau rea. Omul decide cum sa isi utilizeze ambitia.  Eu stiu foarte bine ca nu doresc sa calc peste „cadavre” pentru a obtine ceea ce imi doresc. Inca mai cred in frumusetea si puritatea sufletului uman. Inca mai cred ca exista oameni care sunt dornici sa faca un bine celor din jurul lor. Ii admir pe cei care fac acte caritabile si doresc sa ramana in anonimat.

Am deviat de la subiect… Spuneam ca de azi inainte, voi pretui mai mult pe cei din jurul meu. Mi-a parut bine ca am fost trasa de maneca si mi s-a reamintit ca eu sunt importanta pentru cineva si ca nu sunt doar un om pe scaunul dintr-un birou. Multumesc pentru raza de lumina care mi-a insorit casa sufletului!

3 gânduri despre „Astazi

Opinii

