Vodafone nastrusniceste!


„Cred ca asa ar putea suna copy-ul unui alt panou din campania outdoor semnata de McCann Erickson in care Vodafone anunta parteneriatul cu TIFF: „No, asta-i inceputu’ unui prietesug fain”. Sau „Ma voi inturna!”.

Dupa ce vezi panourile din Cluj cu replici din filme “traduse” in ardeleneste, precum “Houston, ii bai!”, “I-oi da o oferta de n-a putea-o refuza” sau “Apai no, Forta fie cu tine!”, ti-e usor sa te gandesti si la altele.
No la semnalul meu, prăpăd!” (The Gladiator)
Pazea, m-antorc (I’ll be back – Terminator II – Judgement Day
No, io cand zic hopa sus, tu zishi – pana unghe ? (When i say jump, you say how high? – Dolph Lungren, Universal Soldier)
Mno, Clăruţă fată, o gătat de zghierat mieluţii ceia? „Well, Clarice, have the lambs stopped screaming?” – Silence of the lambs Zâci cătră minie? Zîci cătră minie? Cătră cine mumă-ta zâci, că mi-s sângur p-aci! – Taxi Driver Scoate marafeţii! Să văz diri-dari!(Show me the money! – Jerry Maguire) Io mi-s ăl mai şăf între şăfi! (Titanic)
Poezie in grai banatean de Sorin Olaru

Întâmplarea-i dă pă vremea când eram io la armată

Ș-am pățât comege mare la “Purșeaua Leșânată”,

La bufetu ăla mare dă la geal dă unitace

Unge-i plin dă beutură șî dă fece geocheace.

Că primisăm învoire ca să văd orașu, parcu,

Ș-am fujit la bert ca marva când i să dășchige țarcu.

Ș-acolo, sărvea la mesă, o păpușă dată-n potcă,

Dă să-i bei dân gură apă, sau mai bine zâs, o votcă.

Ș-am pilit – ca tot românu – la tărie,

Doamne bace, Drept așa cum să cuvine, până-i spuni la câne: frace!

Când să plec d-a rostogolu, mă opreșce-n ușă fata Șî niși una șî niși alta, șică-i musai să-i fac plata.

Io i-am spus, făcând cu ochiu, să mă treacă pă hârcie

Că-i plăcesc când vine solda, cu o bancă d-a d-o mie.

Ea nimica si nimica, o chemat chiar propritaru

Șe s-o șî-njupit la mine cântărind în mână paru:

  • Scoate banul, băh țărane, … ‘tu-ți neamul tău și nația,

Că pe lângă că ești vită, te înșeală Gravitația!

Când am auzât șe zâșe, m-am nervat cu nervii, frace,

Șî i-am tras un pumn în barbă, d-o căzut tăman pă space:

  • Hai că n-ai mințât cu prima, mi-s țăran șî recunosc,

Da’ pă Gravitația-asta niși măcar nu o cunosc!
Toto, mă roade-un cujet cum că noi nu mai batem drumu’ Kansas-ului. „Toto, I’ve a feeling we’re not in Kansas anymore.”

sursa: iqads.ro

Opinii

