Opinii fresh…

S-a incheiat vineri, Festivalul de Film Romanesc de la Iasi. Am fost impreuna cu I. si am vizionat „Nunta muta”, in regia lui Horatiu Malaiele. Ma asteptam sa fie o comedie, dar pana la urma s-a dovedit a fi drama. Filmul a fost proiectat la Cinamatograful Republica, o alegere neinspirata, as zice eu, deoarece, printre scartaituri de scaune si fosnit de pungi de popcorn, m-am chinuit la propriu ca sa inteleg ce spuneau actorii. De fapt, ca sa fiu sincera, nici acum nu stiu cum o cheama pe mireasa protagonista, Ana sau Oana? Macar stiu ca pe mire il chema Iancu si invitatul de onoare a fost actorul Tudorel Filimon. Domnul Filimon a tinut un mic discurs de inceput si ne-a precizat faptul ca a jucat in film acum 3 ani, asa ca nu prea isi mai aduce aminte detalii, dar ca va face un mic efort pentru a raspunde la intrebarile curiosilor. Reactia mea a fost ceva de genul…”what??!” Dar poate sunt eu prea dura. In fine, festivalul s-a aflat abia la editia a doua, asa ca mai are de crescut!

Un gând despre „Opinii fresh…

  1. Pingback: Opinii fresh… (via mica Lady) | Ado Feck

Opinii

