Chiar avem nevoie de 1000 de minute?

Azi am decis ca ar fi timpul sa urmaresc si playlisturi la posturi tv muzicale, asa ca toata ziua am stat si am ascultat. Zece minute era muzica, apoi urmau inca 10 minute de publicitate si in final muzica.

Oricum, vizionand reclamele, mi-au cazut ochii pe una in special:”Acum poti avea 1000 min in retea , 100 min. nationale si internationale etc.” si s-a nascut o dilema in mintea mea. Avem nevoie sau nu de 1000 min. pentru a vorbi la telefon? La inceputul telefoniei mobile in Romania, auzeam de tot felul de promotii, dar nu vorbeau despre oferte de convorbire atat de „aberante”, precum cele de 1000, 3000, 6000 si nu stiu daca exista de 10.000 minute. In cele din urma, publicitatea si-a indeplinit rolul excelent, a creat nevoia omului pentru cele 1000 de min. Inainte eram si eu minutes addicted, acum incerc sa o las mai moale si sa conversez face to face, pentru ca prin telefon nu poti simti o imbratisare!

2 gânduri despre „Chiar avem nevoie de 1000 de minute?

Opinii

