M-am indragostit..de un ghiocel.


In peripetiile mele cu tramvaiul mi s-a mai intamplat ceva. Iarasi, ii sunt recunoscatoare vatmanului ca a oprit tramvaiul pentru mine special, facandu-ma sa ma simt o norocoasa si jumate.

M-a amuzat teribil unul dintre calatori, un copil de vreo 9 ani, cred eu, care dormea.Dormea si dormea, pana l-am trezit eu din somn pentru ca eram ingrijorata ca va uita sa mai coboare. In momentul in care am facut asta, toti ochii s-au indreptat spre mine. Din tipa cu palton, invizbila, am devenit, brusc, tipa „cod rosu „. Probabil ca au crezut ca vreau sa fur copilul, cine stie, ca si arat a hoata de copii. Oricum, l-am trezit din somn si mi-a balmajit ceva legat de statia unde trebuie sa coboare si a adormit la loc.nEu trebuia sa cobor, asa ca nu i-am mai tulburat siesta si l-am lasat acolo. Foarte stranie intamplarea. Nu mi s-a mai intamplat asta pana acum. Macar nu a fost o banala calatorie cu vesnicul meu tramvai.

Azi mi-am mai dat seama de un lucru! Nu imi place sa fiu criticata. In spatele criticii simt ca se ascunde, ori invidia, ori ipocrizia. Nu e ca si cum ar fi o tortura precum picatura chinezeasca, dar nu e pe placul meu si punct. Da da stiu, criticile te ajuta sa avansezi…eu cred ca, dimpotriva, te fac sa stagnezi si sa iti scada si increderea in tine. Cam asa mi s-a intamplat mie saptamana aceasta. Am primit atatea critici, incat ajunsesem la concluzia ca ar fi mai bine sa o las balta si cu blogul, dar si cu celelalte aspecte din viata mea. Replica mea la cine ma critica…„Daca crezi ca poti face mai bine decat mine, ai 6 secunde sa o faci!”

Legat de titlul postului meu, acum am o stare de euforie totala. Plutesc si dansez cu pasi lini prin dormitor…pe melodia celor de la Clazziquai, imi admir constelatia de pe cer si imi contemplez buchetelul de ghiocei de pe masa..:)) What a wonderful life..:X

Sfatul zilei de azi:Chiar si trandafirul are spini, Olga!
Prognoza zilei de maine, 21.01.2011: Maine, deci maine trebuie sa fie musai o zi senina, la fel ca cea de marti! Am sa mor de ciuda daca maine nu va fi frumos afara, o reala zi de primavara. Anyway, e vineri, si stiti ce inseamna asta nu? Planuri pentru week-end, desigur!

Opinii

