Am pierdut ceva…

Zilele acestea mi-am dat seama ca am pierdut ceva. Azi am pierdut cateva ore din viata mea. Ieri am pierdut cateva minute…Dar mi-am dat seama ca aceste pierderi nu sunt nimic in comparatie cu pierderea unei persoane dragi. Ajungi sa regreti minutele, orele pierdute pe care nu le-ai petrecut in compania acelui om. Inca nu am gasit metoda de a da timpul inapoi, asa ca, din pacate, nu putem sa ne intoarcem in timp si sa amanam moartea cuiva. Inca de cand suntem mici si ne confruntam cu un deces in familie, realizam ca nu suntem nemuritori si ca va veni si randul nostru. Farmecul vietii e ca azi traiesti clipa la maxim, dar maine nu stii daca vei mai trai. Cred ca asta e lucrul cel mai intrigant in viata unui om. Oricum, de la un timp incoace ma confrunt cu un refuz categoric de a accepta ca, totusi, cei dragi mie vor muri la un moment dat…
Sfatul zilei de azi: Traieste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima, Olga!
Prognoza zilei de maine, 19.01.2011: Miercuri, ce zi superba. Sper sa fie la fel de soare si de cald ca si ziua de ieri…M-am gandit ca miercuri ar trebui sa fie ziua in care toate mastile cad. Asa ca atunci cand iesiti pe usa, lasati-va undeva atarnata in cuier masca de om „social”.

Ia si poarta masca de copil naiv si bucura-te de toboganul din parc si de scranciobul din copilarie.

3 gânduri despre „Am pierdut ceva…

  1. Oamenii mor, insa asta nu inseamna ca i-ai pierdut. Mereu vor fi langa tine, si te vor veghea. Trebuie sa pastram amintirea lor vie, sa ii pretuim pe cei vii pentru ceea ce sunt, iar pe cei ce nu mai sunt printre noi, pentru ceea ce au fost.Pana la urma nu moartea e sfarsitul, se zice ca mai exista o lume paralela,nu? Dar oricum..asta vom vedea mai tarziu, daca e da sau nu. Concentreaza-te pe prezent.:)

    Apreciază

Opinii

